Komplexní servis pro týmy

Týmové slevy

Kvalitní potisk

Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Zákazník s registrací:

1. Přejděte do sekce Můj profil/Reklamace

2. Vyhledejte produkt, vyberte volbu Vrátit zboží (v případě potřeby můžete uvést poznámku) a žádost odešlete

3. Vyčkejte na vyřízení Vašeho požadavku

Zákazník bez registrace:

1. Vyplňte formulář Vrácení zboží

2. Vyplněný formulář odešlete e-mailem na adresu elektronické pošty info@sportovnidresy.cz nebo společně se zbožím na adresu provozovny GHH, s.r.o., Kounicova 686/22, Brno 60200

3. Vyčkejte na vyřízení Vašeho požadavku

Zboží je možné vrátit do 14 dnů.

Nelze odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (potisk, výroba na zakázku).

Zboží musí být nenošené, v původním stavu a originálním obalu i s visačkami.

Výměna zboží není možná. Pokud potřebujete jinou velikost nebo barvu, zadejte prosím novou objednávku.

Reklamace zboží

Zákazník s registrací:

1. Přejděte do sekce Můj profil/Reklamace

2. Vyhledejte produkt a vyberte volbu Reklamovat

3. Specifikujte důvod reklamace a žádost odešlete  

4. Vyčkejte na vyřízení Vašeho požadavku

Zákazník bez registrace:

1. Vyplňte formulář Reklamace zboží

2. Vyplněný formulář odešlete e-mailem na adresu elektronické pošty reklamace@sportovnidresy.cz nebo společně se zbožím na adresu provozovny GHH, s.r.o., Kounicova 686/22, Brno 60200

3. Vyčkejte na vyřízení Vaší reklamace – reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů

Zboží musí být čisté a suché.

picture