1. Přejděte do sekce Můj profil/Reklamace
2. Vyhledejte produkt, vyberte volbu Vrátit zboží (v případě potřeby můžete uvést poznámku) a žádost odešlete
3. Vyčkejte na vyřízení Vašeho požadavku
1. Vyplňte formulář Vrácení zboží
2. Vyplněný formulář odešlete e-mailem na adresu elektronické pošty info@sportovnidresy.cz nebo společně se zbožím na adresu provozovny GHH, s.r.o., Kounicova 686/22, Brno 60200
3. Vyčkejte na vyřízení Vašeho požadavku
Zboží je možné vrátit do 14 dnů.
Nelze odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (potisk, výroba na zakázku).
Zboží musí být nenošené, v původním stavu a originálním obalu i s visačkami.
Výměna zboží není možná. Pokud potřebujete jinou velikost nebo barvu, zadejte prosím novou objednávku.
1. Přejděte do sekce Můj profil/Reklamace
2. Vyhledejte produkt a vyberte volbu Reklamovat
3. Specifikujte důvod reklamace a žádost odešlete
4. Vyčkejte na vyřízení Vašeho požadavku
1. Vyplňte formulář Reklamace zboží
2. Vyplněný formulář odešlete e-mailem na adresu elektronické pošty reklamace@sportovnidresy.cz nebo společně se zbožím na adresu provozovny GHH, s.r.o., Kounicova 686/22, Brno 60200
3. Vyčkejte na vyřízení Vaší reklamace – reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
Zboží musí být čisté a suché.